sobota, 2 marca 2013

JUŻ W SPRZEDAŻY !!! WIBO - GEL LIKE nail lacquer

Witajcie !!!

Wczoraj odwiedziłam swojego rossmana i jakież było moje zdziwienie jak ujrzałam nową kolekcję lakierów od WIBO sygnowaną naszymi blogowymi koleżankami, oczywiście bardzo się ucieszyłam i złapałam dwa lakiery z tej kolekcji piękny niebieski który na pierwszy rzut oka wydaje się być matem ale zupełnym matem nie jest i drugi to śliczny mleczno zielone jabłuszko z pięknymi niebieskimi drobinami i złotą poświatą . Mam nadzieje że są dostępne już we wszystkich rossmanach .

Tu znajdziecie całą kolekcję tych lakierków : http://wibo.pl/kolekcje/133-nail-obssesion2

Jeszcze nie miałam okazji pomalować nimi paznokci  więc nie wiem jak z trwałością ale na pewno będzie o nich notka.
A oto moi wybrańcy :









Pozdrawiam Blue-Mania :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz