piątek, 4 stycznia 2013

Zakupy na przecenach

Hej wszystkim :-)

Dzisiaj pokaże wam co upolowałam na przecenach najbardziej zadowolona jestem z butów bo ich najbardziej poszukiwałam a reszta to raczej rzeczy które mi się spodobały i kupiłam je bez większego namysłu.
Buty pochodzą ze sklepu Lasocki a są firmy z Quazi ( wiele się naczytałam złych opinii na temat tej firmy ale mam nadzieje ze moje butki wytrzymają bardzo długo i ze się nie rozpadną  chociaż jeszcze w nich nie chodziłam ). Początkowa cena była 349,99 czyli ani nie mało ani dużo jak za skórzane buty a po przecenie kosztowały 259,99 czy jak najbardziej się opłaciło jak za tą cenę mam nadzieje ze i cena będzie adekwatna do jakości.



















kolejna rzecz to sweter  w modnym w tym sezonie amarant niestety nie wiem z jakiej jest firmy bo kupiony był a outlecie




Teraz coś do twarzy potrzebowałam nowego pudru w kamieniu i padło na golden rose puder prasowany z witamina a i e oraz z spf 15 i urzekł mnie bardzo jasny kolor dlatego się na niego zdecydowałam bo ja mam straszny problem z dobraniem bardzo jasnego kolorku pudru bo zazwyczaj są zbyt zółte lub bardzo wpadające w pomarańcz albo za bardzo różowe a ten jest idealny , używam go już jakiś czas i muszę przyznać ze całkiem ładnie wygląda na twarzy nie podkreśla suchych skorek nie widać go na twarzy nie odcina się kolorem i ładnie się dopasowuje co naszej cery, dość ładnie zakrywa niedoskonałości nie tworząc przy tym skorupy, nie pyli tak bardzo i nie jest mocno zbity taki w sam raz,  jedyny minus chociaż producent wogule o tym nie wspomina to nie matuje naszej cery i po ok 3-4 godz. zaczynam się mocno świecić na policzkach i skrzydełkach nosa, myślę ze sprawdzi się bardzo dobrze na cerze suchej do normalnej , ogólnie cena to ok 20 zł jak widzicie ja zapłaciłam za niego 20,70 zł co uważam że mógłby kosztować w granicach 15-17 zł ale jeśli mam go porównać np. do rimela czy meybelline to ten wypada duuzzzo lepiej.  Polecam przetestować !!









Pozdrawiam Blue - Mania  Buziaki :-) i do następnego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz