czwartek, 21 lutego 2013

Pazur dnia - czyli Sally Hansen - insta dri kolor 260 sonic bloom

Hejka :-)
Czy u was też jest tak zimno i ponuro za oknem jak u mnie ?!! a na dodatek znowu spadł śnieg i jest bardzo ślisko a do tego okropnie wieje ... brrrr
Ja postanowiłam że choć na chwilę poprawie sobie humor i to że za oknem jest zimno nie zmieni faktu że mi się chcę wiosny a to znaczy kolorowych pazurków.
Kolor który dzisiaj gości na moich pazurkach to róż zmieszany z czerwienią i koralem i jest  pięknym koralowo różowym kolorkiem . A co to jest ? to Sally Hansen z serii lakierów szybkoschnących czyli Insta Dri 260 sonic bloom .Kolorek ma wykończenie kremowe i bardzo ładnie się błyszczy bez żadnego topa.




Światło dzienne


Światło dzienne

Światło dzienne


Moja opinia :
Lakier oprócz tego że ma piękny kolor to ma bardzo wygodny pędzelek, bardzo szybko wysycha na paznokciach. Umiejętnie nałożony daje pełne krycie już przy pierwszej warstwie, ja natomiast zawsze nakładam dwie cieknie warstwy i sprawdza się świetnie , bardzo długo utrzymuje się na paznokciach choć ja nie mam zbytnio problemów z utrzymywaniem się żadnych lakierów ten natomiast spokojnie 4-5 dni trzyma się bez zarzutów oczywiście z topem bez topa to jakieś 3 dni i później końcówki zaczynają się ścierać a potem  pojawiają się małe odpryski na końcówkach paznokci . Ja jestem bardzo zadowolona  z jakości tego lakieru i szczerze polecam !! Jedynym problemem może być jego dostępność ja nie widziałam go u siebie w mieście ten natomiast dostałam z wysp, oczywiście zostaje niezawodne allegro lub drogerie internetowe.

Pozdrawiam Blue - Mania :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz