sobota, 28 maja 2011

Recenzja lakierów do paznokci EDITT COSMETICS

Witam wszystkich :-)!!
Dziś pokaże wam lakierki firmy Edit cosmetics z seri nail enamel express diamond.
pod noż idzie kolorek soczystej czerwieni




Zacznę od tego że lakiery te są bardzo tanie i można je kupić w sklepach "wszystko po 5zł" bo tam ja kupiłam swój ale take u mnie co roku na okres letni stoja duże namioty handlowe z pierdołami i ja kolejne dwa własnie tam zakupiłam za smieszne 2 zł.
Kolorki sa bardzo napigmentowane , konsystencja jest nie za zadka nie za gęsta dla mnie w sam raz , bardzo szybko schnie i wystarczy nałożyc już jedna grubszą warstwę zeby było widac piekny kolor, ja jednak zawsze nakładam dwie i wtedy kolor jest intensywny i bardzo wyrazisty oczywiscie krycie jest super nie ma zadnych smog , a pędzelek nie jest za duzy (bardzo dobry dla małych paznokci a ja własnie takie mam ) trwałośc bez zadnego top coatu jest przyzwoita bo 4 dni ( przy normalnie wykonywanych domowych czynnościach typu pranie czy mycie naczyn) a topem wytrzymuje cały tydzień i pewnie wytrzymałby jeszcze dłuzej ale  ja lubie zmieniac czesto kolorki na pazurkach.
Szczerze polecam te lakiery maja same plusy super sie trzymaja , ładnie błyszcza , super kolorki niedrogie wiec czego chciec wiecej poszukajcie w swoich miastach a nie pozałujecie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz