piątek, 8 marca 2013

WIELKIE ROZCZAROWANIE - Pędzle do podkładu HAKURO H50s i H52

Witajcie Kochani !
 Dziś na przegląd stawiają się pędzle z Hakuro znane wszystkim bardzo dobrze, i przedstawiać ich nie trzeba ale ja pokaże wam co stało się z moimi pędzlami po ok 6 m-cach użytkowania , bo od ok 8 m-cy  już nie nadają się do tego ! Gośćmi dzisiejszego posta są dwa bardzo znane i lubiane pędzle do podkładu a mianowicie H50s i H52. Jeden to flat top a drugi to mała kuleczka.
Na początku zakochałam się w H52. Ta kuleczka rozprowadzała podkład jak marzenie nie robił żadnych smug, plam , aplikacja podkładu to była czysta przyjemność , ale po ok 3 miesiącach używania i stosowania się do zaleceń producenta ( czyli prania w delikatnych szamponach i dokładnym czyszczeniu i nie moczeniu skuwki pędzla) z moim egzemplarzem zaczęło dziać się coś niedobrego włoski zaczęły wypadać , co nie miało miejsca przy pierwszym praniu włosie zaczęło dziwnie skręcać się na bok, i do tego jakby było mało zrobiło się jakby w kilku miejscach dłuższe i już nie przypominając zakupionej prze ze mnie kuleczki. Skuwka pędzla jakoś dziwnie zmieniła kolor jakby czym została pokryta, albo jakby coś wyżarło jej lakier.
Pomyślałam ok może jakiś felerny egzemplarz bo przecież firma wtedy jak go kupowałam była bardzo króciutko na rynko więc się dociera z tym wszystkim i zaczęłam dopiero po tym okresie używać drugiego pędzla. Oczywiście to nie było tak  że ja go wogule nie używałam , bo używałam ale do nakładania pudru prasowanego i do tego H50s sprawdzała się cudownie, ale kiedy zaczęłam używać go do podkładu zaczęły dziać się z nim dziwne rzeczy..., włoski zaczęły odstawać po boku pędzla , jak by było mało to włoski  wypadały  jak szalone z czego pędzel tak wyliniał i już nie przypominał fajnego zbitego flat topa no a kolejny krok to jak w poprzednim pędzlu włoski zaczęły zmieniać kształt i ułożenie i wyglądały jakby je ktoś powyciągał i nie równo przyciął i jeszcze włosie od skuwki zabarwiło się jakby na zielono dziwnie to wszystko wygląda.......
Teraz jestem bardzo sceptycznie i raczej negatywnie nastawiona do tej firmy choć jest kilka pędzelków które mi się podobają i które chętnie bym przygarnęła no ale jakoś myśl że będzie tak jak z tymi strasznie mnie zniechęca. 

 A oto zdjęcia :














Pozdrawiam i do nastepnego Blue - Mania :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz