piątek, 4 stycznia 2013

Świąteczne prezenty

Witajcie Kochani !!!
Miło mi was powitać w Nowym Roku , ale ja jeszcze na chwile powróce do światecznych podarunków ale to bedzie szybki post żeby was nie zanudzać.
Na początek prezenty jakie znalazłam pod choinką no i oczywiście pieniądze bo pewnie większość z was je dostała a jak wiadomo  wtedy znika problem czy prezent został dobrze wybrany.

Pod swoim drzewkiem znalazłam piękne apaszki ( cóż mogę powiedzieć jestem bardzo zadowolona bo ożywią każdy codzienny strój i bedą idealne na każda porę roku).







Kolejny jest piękny fioletowy sweterek z H&M  niestety nie jestem wam w stanie powiedzieć czy jest to nowa kolekcja czy starsza za to kolor jest piękny i wpisuje się jak najbardziej w te trendy .







Następne w kolejce są dwie pary spodni jedne to dżinsy w kolorze denim czyli klasyczne jasne dzinsy o prostym kroju i nogawkach , drugie to także dżinsy ale jasne kremowe maja bardzo fajne kwiatki na złączeniach przez co nie wyglądają tak surowo, z obydwóch par jestem bardzo zadowolona strasznie mi się podobają.






i ostatnie co znalazłam pod swoim drzewkiem to był kremowy żel pod prysznic nivea  i szampon przeciw wypadaniu włosów z pharmaceris obydwa produkty chciałam dostać i można powiedzieć ze z mojej inicjatywy zostały zakupione











To by było wszystko z prezentów oczywiście były jeszcze słodycze i jak wcześniej więcej było pieniędzy ale ja jestem bardzo zadowolona z tego co dostałam .

Pozdrawiam Blue - Mania :-)

A już w następnym poście zobaczycie co upolowałam na przecenach, także zapraszam !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz