piątek, 11 stycznia 2013

Revlon Color Stay - czyli mój absolutny KWC !!!

Cześć Dziewczyny !

 Dzisiaj przedstawiam wam mojego ulubionego ulubienca ever  czyli Revlon Color Stay  odcień 110 Ivory do cery mieszanej / tłustej , jest to najjaśniejszy odcień z całej gamy kolorystycznej.
Zapewne wiekszosć z was zna ten podkład i uwaza za dobry a innym zupełnie nie pasuje bo wydaje sie być cięzki. Ale własnie ja używam go od dobrych kilkunastu lat bez przerwy no moze małe w poszukiwaniu czegoś innego równie kryjacego i trwałego jak color stay , i niestety a moze i stety ale godnego zastepcy nie znalazłam.

Koszt podkładu w drogeriach to 69 zł dostępny np w douglasie ja zawsze kupuje przez internet bo jest znacznie taniej wcześniej kupowałam na allegro , a teraz kupuje na http://www.kosmetykizameryki.pl tam koszt jego wychodzi za ok 40 zł wraz z przesyłką  no i dostaje zawsze jakiś kupon rabatowy wiec zawsze to parę zł mniej, a stronkę polecam ! 

Zacznę od paru słów od producenta i składu :
Wyjątkowo trwały, mocno kryjący podkład do cery tłustej, mieszanej i normalnej. Beztłuszczowy, nie zatyka porów. Lekka i delikatna konsystencja zapewnia skórze maksymalne poczucie komfortu. Zawiera SPF 6.
Występuje w dużej gamie kolorystycznej.
Nowa formuła zapewniająca 24 - godzinną trwałość.

Skład: Aqua, Cyclomethicone, Trimethylsiloxysilicate, Butylene Glycol, Boron Nitride, Dimethicone, Alcohol Denat., Peg/Ppg-18/18 Dimethicone, Nylon-12, Tribehenin, Isododecane, Polyisobutene, Sodium Chloride, Cetyl Peg/Ppg-10/1 Dimethicone, Bisabolol, Serica, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Malwa Sylvestris Extract, Lilium Candidum Bulb Extract, Lactobacillus/Eriodictyon Californicum Ferment Extract, Cymbidium Grandflorum Flower Extract, Serica, Alumina, Polydimethylsil Oxane/Polymethylsilesquioxane Copolymer, Ethylene Brassylate, Methicone, Trisiloxane, Sorbitan Sesquioleate, Tetrasodium Edta, Methylparaben, Propylparaben.
[+-]:Mica (CI 77019), Titanium Dioxide (CI 77891), IronOxides(CI 77491, 77492, 77499).





 Pewnie dla większości jest problemem że ten podkład nie ma pompki ale rozwiązaniem jest bardzo proste , a mianowicie pasuje do niego pompka od serum do włosów z Avonu z serii Advance Techniques. a wygląda tak: pompkę wystarczy porządnie umyć i po problemie .

Avon, Advance Techniques, Daily Shine Dry End Serum (Serum na zniszczone końcówki)








Zacznę od tego że w ciągu tych kilku lat( ok 7-8 lat) używania miałam ten podkład z różnych krajów i z każdego konsystencja była inna w jednym był bardziej gęsty a w innym bardziej zadki oczywiście nie miało to aż takiego dużego znaczenia w kryciu bo ono było takie same natomiast gdy był gęstszy zużycie było zdecydowanie szybsze. Dla mnie jest podkładem wartym swojej ceny i jakości , pięknie zakrywa wszelkie zaczerwienienia, plamy po wypryskach jak i same wypryski a nałożony warstwowo jak korektor zakrywa nawet duże wypryski bez potrzeby użycia korektora, trzyma się na buzi spokojnie przez 10 - 12 godzin bez większych zmian , jedyne co to po ok 6 godz. zaczynam się świecić ale to też zależy od użytego pudru wystarczy użyć zwykłej chusteczki i pozbyć się sebum a podkład wygląda dobrze , nie ściera się , jeśli nie dotykamy i nie wycieramy twarzy  chociaż bez obaw można "przytulać się do swojego mężczyzny " i dalej mieć go na twarzy co dla mnie jest bardzo ważne bo główne dwie cechy tego podkładu są dla mnie spełnione , zapach może nie jest jakiś powalający czuć takim spirytusem dla niektórych wręcz zapach jest nie do przejścia ,  ale dla mnie po zużyciu tylu buteleczek  jest ok już się przyzwyczaiłam i wogule mi on nie przeszkadza .Zawiera filtr wprawdzie duży nie jest ale jest, nie zatyka mi porów co także jest dla mnie ważne bo mam skłonność do wyprysków , nie tworzy maski  na twarzy chociaż nie umiejętnie nałożony i w zbyt dużej ilości może dać efekt tapety na twarzy, trzeba dość sprawnie i w miarę szybko z nim pracować bo dość szybko utrwala się na twarzy i tworzy ładny mat. co tu dużo pisać dla mnie to jest KWC. i nie znalazłam godnego zastępcy no może wy macie jakieś dobre podkłady które warto przetestować i są podobne do colorstaya to piszcie bo chętnie coś przetestuje .


Pozdrawiam Blue - Mania :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz