środa, 1 czerwca 2011

Perspiblock deo - antyperspirant

Hejka!!
Dzis pod odstrzałem jest rolon pod pachy. Własciwie to jest on od niedawna na rynku bo ok rok i jest dosc mało znany bo raczej wszyscy siegaja po etiaxil niz po ten i ja wcale nie rozumiem dlaczego skoro ten jest bardzo dobry.
                                                                                                       


Ja uzywam juz go od kilku miesiecy i dla mnie sprawdził sie rewelacyjnie, nie pachnie ale to raczej nie ma znaczenia bo i tak stosuje sie go na noc , oczywiscie na nie uszkodzona skore ani zaraz po depilacji bo moze troszke szczypac , ale nie jest to tak jak w przypadku np etiaxilu , nie zauwazyłam tez zeby odbarwił mi jakas koszulke wiec mysle ze z tym nie bedzie problemu , cena tez nie jest az taka wysoka bo ok 23-25 zł , działa super juz po tyg. codziennego stosowania na noc widac i czuc róznice , szczegolnie w duze upały , a pachy sa tak suche ze nie ma mowy o zadnym pocie .  Skład i jak wyglada dokładniej mozecie zobaczyc na zdjeciach .
POLECAM!!!  produkt godny uwagi za małe pieniadze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz